آهاى خوشکل عاشق

این وبلاگ در مورد زندگی روز مره ماست ونکات جالبى اعم از طنز جک وداستان هاى عاشقانه دارد که هدف آن فقط استفاده شما میباشد

آهاى خوشکل عاشق

این وبلاگ در مورد زندگی روز مره ماست ونکات جالبى اعم از طنز جک وداستان هاى عاشقانه دارد که هدف آن فقط استفاده شما میباشد

۵ درس مهم که اگه بخونیش بدردت میخوره

لطفا اول بخونید بعد نظر بدید

 

 

   ۱) درعرض یک دقیقه میشه یک نفر رو خردکرد در یک ساعت میشه کسی رودوست داشت ودریک روزمیشه عاشق شدولی یک عمرطول میکشه تا کسی رو فراموش کنی .

  ۲ ) بهترین دوست اون دوستی که بتونی باهاش روی یک سکوساکت بشینی وچیزی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی  عمرت رو داشتی .

   ۳) دقایقی تو زندگیت هستن که دلت  برای کسی اونقدرتنگ میشه که می خوای اونو ازرویات بیرون بکشی وتوی دنیای واقعی بغلش کنی .

   ۴) عشق با یه لبخند شروع میشه با یه بوسه رشد میکنه وبا اشک تموم میشه . روشنترین آینده همیشه روی گذشته فراموش شده شکل میگیره . نمیشه تاوقتی که دردها ورنجها رو دور نریختی توی زندگی به درستی پیش بری .

   ۵) رویایی رو ببین که می خوای ؛ جایی برو که دوست داری ؛ چیزی باش که می خوای باشی چون فقط یک جون داری ویک شانس برای اینکه هر چی دوست داری انجام بدی .

***********************************

چند متن زیبا

اگر نمی توانی شاهراه باشی

کوره راهی باش

اگر نمی توانی خورشید باشی ستاره باش .

کمیت

نشانگر پیروزی ویا ناکامی تو نیست .

            بهترین هرآنچه هستی باش .

                                                                                  داگلاس مالوک

***********************************

بهم گفت منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو؟

گفتم : زندگیمو .

قهرکردو رفت .

اما نمی دونست با رفتنش زندگی ام رو با خودش برد .

***********************************

به دنبال کسی نباش که بتونی با اون زندگی کنی .  به دنبال کسی باش که نتونی بدون اون زندگی کنی .

                                                                                                          شکسپیر


***********************************

چند شعر قشنگ

 من تو این کلاس غریبم          همدمم باش همکلاسی
   خیلی وقته که من وتو           نیمکت آخر نشستیم
   خیلی وقته که من و تو         با رویاها زنده هستیم
  تو کلاس همه رفیقن         اونی که تنهاست من هستم
  منی که از اول سال                 نیمکت آخر نشستم
  همکلاسی گل حرفات                رو لبانم شده پرپر 
  بیا این آخر سالی                واسه من باش تو یاری
  روز آخر توی دفتر               می نویسیم یادگاری
  تو با اسمت توی یادم         زنگ تفریح و می یاری
 
 

***********************************



من همون جزیره بودم خاکی صمیمی و گرم

                                       واسه عشق بازی موجها قامتم یه بستر نرم

یه عزیز دردونه بودم پیش چشم خیس موجها

                                           یه نگین سبز خالص توی انگستر دریا

تا که یک روز تو رسیدی توی قلبم پا گذاشتی

                                        قصه های عاشقی رو تو وجودم جاگذاشتی

زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیر و رو شد

                                       برای داشتن عشقت همه جونم آرزو شد

تو نفس کشیدی انگار نفسم برید تو سینه

                                       ابرو باد و دریا گفتن حس عاشقی همینه

اومدی تو سرنوشتم بی بهونه پا گذاشتی

                                         اما تا قایقی اومد از من و دلم گذشتی 

رفتی با قایق عشقت سوی روشنی فردا

                                       من و دل اما نشستیم چشم براهت لب دریا

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی

                                      لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی

دل و تنها و غریبم داره این گوشه می میره

                                     ولی حتی وقت مردن باز سراغت و می گیره

میرسه روزی که دیگه غرق دریا می شه خونم

                                  اما تو دریای عشقت باز یه گوشه ای می مونم

***********************************

 هر کس به طریقی دل ما می شکند          بیگانه جدا دوست جدا می شکند
 بیگانه اگر می شکند حرفی نیست           از دوست بپرسید چرا می شکند

***********************************

من هم مثل تو به زندگی می نگریستم.

من هم فردای روشن را آرزو داشتم.

من هم مثل تو از امید سرشار بودم.

واینک دل خسته ام..

دل خسته و خسته.......

شاید فردا را نبینم

بیا دستانم را

با دستان مهربانت بگیر

مددی کن

شاید فردا رنگی خوش بگیرد

شاید من هم به فردا برسم...........

***********************************


 

نظرات 1 + ارسال نظر
روز چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:22 ب.ظ http://rooz2005.blogsky.com

داستان خداحافظی من باوبلاگ نویسی
یه سربزن
بعدهم مرسی سیاوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد